Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Patric Lavaud : Lo Medòc de boca a aurelha
19 février 2012

Salon du Livre de Paris Je serai présent au Salon

Salon du Livre de Paris

Je serai présent au Salon du Livre de Paris le samedi 17 et le dimanche 18 mars et aux Escales du Livre à Bordeaux le vendredi 30 mars et le dimanche 1er avril (le samedi 31 il y a à Toulouse une grande manifestation en faveur de la langue occitane).Je présenterai également mon livre à l'Université du Temps Libre à Bordeaux le mardi 20 mars.

Salon dau Libre de Paris

Serèi present au Salon dau Libre de Paris lo dissabte 17 e lo dimeishe 18 de març e as Estancs dau Libre a Bordèu lo divèmdres 30 de març e lo dimeishe 1èir d'abriu (lo dissabte 31 i a una granda manifestacion a Tolosa per la lenga occitana). Presentarèi tanben mon libre a l'Universitat dau Temps Libre a Bordèu lo dimars 20 de març.

Publicité
Publicité
Commentaires
Patric Lavaud : Lo Medòc de boca a aurelha
Publicité
Archives
Publicité